شیعه سایبر

خاکریز فرهنگی مقابله با جبهه ی جنگ نرم

خاکریز فرهنگی مقابله با جبهه ی جنگ نرم

شیعه سایبر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دریافت کد لوگو

دریافت کد لوگوی حمایتی شیعه سایبر

کمی به خودمان بیاییم

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ب.ظ

در روز های دفاع،جوانانی مردانگی خود را نشان دادند و به دنیا ثابت کردند که هیچ کس جراَت چپ نگاه کردن به این نظام را ندارند ولو اگر آن شخص صدام باشد.صدامی که عمرش را صرف جنایات و خونریزی کرد و خون بسیاری از مظلومان را به ناحق ریخت.

امروز،در شرایط بد فرهنگی کشور ما که تعداد زیادی از مردم از خداوند فاصله گرفته اند و متاسفانه خود را عاقل تر از تمامی مردم میدانند،خون های شهدا را نادیده میگیرند؛آن هم آن شهدایی که اگر نبودند این انسان ها هم نبودند و این کار ها را نمیکردند!

اصلاً مشکل اصلی ما این است که فکر میکنیم در تمامی زمینه ها از بقیه عاقل تریم!

این انسان ها که فکر میکنند شهدای ما،به ناحق خون خود را تقدیم این انقلاب کردند و خود را برای انقلاب فدا کردند و مُرده اند این آیه ی قرآن را فراموش کرده اند که به همین موضوع نیز اشاره دارد:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

اگر همه ما متوجه این آیه بودیم شهدا را مُرده خطاب نمیکردیم و اصلا مرتکب گناه نمیشدیم و میفهمیدیم که شهدا ناظر اعمال ما هستند.

گوش بیشتر مردم کشور ما امروز به جای اینکه به زبان ولی فقیهمان و رهبرمان باشد،بیشتر به رسانه های غربی است و هرچه این رسانه ها اعلام میکنند را سریع باور میکنند اما رسانه خودمان را باور ندارند!

صرفاً جهت اطلاع این دسته از افراد متذکر میشویم که شهدای ما در چه سختی هایی مقاومت کردند تا ما به اینجا رسیده ایم.آن شهدایی که وقتی محموله سلاح و مهمات به دستشان میرسید،موقع بازکردن آن چیزی جز پوست و آشغال میوه ها نمیافتند یا وقتی از طرف خود مردم به آنها کمک میرسید مشاهده میکردند که در ظرف های کمپوت رب گوجه فرنگی است و خیلی این داستان ها زیاد است که شاید نوشتن آنها نیازمند چاپ کتاب است.

مگر یادمان رفته که چگونه ایستادگی کردند؟چگونه برای پس گرفتن خانه های هموطنانمان خون دادند؟و...

اگر خواننده این مطلب هستی لحظه ای سکوت کن و به صدای نفست گوش بده....














میدانی برای این نفس کشیدن چه انسان های بزرگی نفس داده اند؟

                                                     انسان هایی که امروز در تخت بیمارستان ها به عنوان جانبازان شیمیایی بستری هستند.


خون داده اند تا راحت زندگی کنیم،طلبکارشان نباشیم...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی