شیعه سایبر

خاکریز فرهنگی مقابله با جبهه ی جنگ نرم

خاکریز فرهنگی مقابله با جبهه ی جنگ نرم

شیعه سایبر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دریافت کد لوگو

دریافت کد لوگوی حمایتی شیعه سایبر

آیا وقت هوشیاری نرسیده است؟

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

از دیر باز تاکنون،اعتقاد به ظهور منجی امری مهم در اعتقادات تمام ادیان الهی بوده است.تمامی ادیان الهی همانگونه که ما مسلمانان و مخصوصاً شیعیان اعتقاد داریم،بر این عقیده هستند که سرانجام منجی آن ها خواهد آمد و آنها به پیروزی نهایی و به آسایش میرسند.

 

منجی باوری حتی در یهود:

 

دین یهودیت هم از این قائده مستثنی نیست.همانگونه که ما به مهدی صاحب الزمان(عج)اعتقاد داریم،یهودی ها نیز به منجی دین خود یعنی ماشیح اعتقاد دارند و منتظر او هستند تا بیاید و انتقام آنان را میگیرند.

واژه «ماشیح» کلمه عبری و معادل واژه فارسی مسیحا، به معنای مسح شده یا به معنای تدهین شدن به روغن مقدس است. این واژه ابتدا مفهوم نجات بخشی نداشته، بلکه صرفاً یک لقب افتخارآمیز برای پادشاهان قدیم بنی‌اسرائیل بود، ولی بعدها به کاهنان بزرگ و در موردی به کوروش (پادشاه ایرانی) لقب ماشیح دادند، زیرا بر اساس متون مقدس یهود، نخستین بار این واژه به طالوت اطلاق شد، چون بنی‌اسرائیل در اوج بدبختی و فلاکت به سر می‌بردند و گرفتار انواع رنج و شدائد، دزدی و ظلم شده بودند، از این‌رو برای رهایی از این دردسرها به خدمت سموئیل نبی ـ یکی از انبیای بنی‌اسرائیل ـ رسیدند و به ایشان پیشنهاد کردند حاکمی را بر آنها نصب کند، تا از این وضعیت اسفناک بیرون آیند و قدرت حفاظت از آنها و دارایی‌های آنان را داشته باشد، سموئیل هم طالوت را ماشیح ـ تدهین کننده ـ یهود نامید.

پس فهمیده می‌شود واژه ماشیح عنوان موعودخواهی و نجات‌بخشی ـ که امروز مطرح است ـ در یهود نبوده و اساساً پیشینه آن در میان یهودیان، به زمان سموئیل محدود می‌شود و قبلاً چنین چیزی مطرح نبود، اگر چه برخی یهودیان تلاش کردند که این ماشیح‌گری را از تورات و اسفار آن به دست آوردند، ولی توفیق چندانی در این زمینه پیدا نکردند.
 
تشکیل دولت یهود به نام اسرائیل:
 
یهودیان از ابتدا منتظر ظهور ماشیح بودند تا اینکه 67 سال پیش یعنی سال 1948 فهمیدند که باید برای ظهور ماشیح در تلاش بود و زمینه را کامل برای ظهور او آماده کرد؛سرانجام به فکر تشکیل دولت یهودی به نام اسرائیل افتادند تا زمینه را فراهم کند تا ماشیح ظهور کند.
پس از تشکیل اسرائیل همانگونه که بر این اعتقاد بودند که مرکز حکومت ماشیح همان معبد یا کاخ سلیمان است اما آنان بر این باورند که این معبد زیر مسجدالاقصی که قبل از مکه و مسجدالحرام قبله مسلمانان بود،قرار دارد.
 
آنها همچنین بر این عقیده هستند که مسلمانان مانع ظهور منجی آنها هستند و هدفشان از بین بردن تمام مسلمانان است علی الخصوص شیعیان که منتظر مهدی هستند و آنها در این فکر هستند که با ظهور این فرد دیگر خبری از ظهور ماشیح نیست.
 
در سال 1948،پس از تشکیل دولت یهود،قصد آنها حرکت به سمت فلسطین شد تا مرکز حکومت ماشیح در فلسطین و در اورشلیم را آماده کنند.
بعد از این هدف،آنها سراغ کشتن مسلمانان رفتند و این کار را اول از فلسطین شروع کردند و تا امروز این کار را ادامه میدهند.
 
معرفی قبه الصخره به عنوان بیت المقدس یا همان مسجدالاقصی:
 
یهودی ها برای فراهم کردن مرکز حکومت ماشیح در مسجدالاقصی،برای انحراف افکار عمومی قبه الصخره را با نام مسجد الاقصی به دنیا معرفی کردند تا هیچ کس متوجه کار آنها نشود؛و متاسفانه موفق شدند و این کار را با غفلت جهانیان انجام دادند و امروز تمام دنیا قبه الصخره را بانام مسجدالاقصی میشناسند و حتی پوشش های خبری دنیا از این اتفاق بی خبرند تا جایی که از مسلمانان حتی کمتر از نصف آنها از این ماجرا با خبرند.
 
یهودیان و به خصوص تندرویان آنها امروز 70% از مسجد الاقصای حقیقی را تخریب کرده اند و معبد سلیمان را در آن بنا کرده اند و این در حالی است که همه بر این باورند که مسجد الاقصی همان قبه الصخره ای است که امروز به عنوان مرکز مقاومت فلسطینیان شناخته میشود.
 
نمایی هوایی از قبةالصخره و اماکن پیرامون آن
 
 
مسجد الاقصای حقیقی
 
 
 
تصویر هوایی از موقعیت مسجدالاقصای حقیقی و قبه الصخره
 
و اما ما برای ظهور منجیمان چه کرده ایم؟
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی