شیعه سایبر

خاکریز فرهنگی مقابله با جبهه ی جنگ نرم

خاکریز فرهنگی مقابله با جبهه ی جنگ نرم

شیعه سایبر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دریافت کد لوگو

دریافت کد لوگوی حمایتی شیعه سایبر

آشنایی با تکفیری های دنیای اسلام

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۱۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از مسائلی که همواره حائز اهمیت دنیای اسلام است اتحاد فرقه های آن یعنی شیعه و سنی که اعتقادات آنها بر حق است،میباشد.

دشمنان اسلام همواره با هزینه های گزاف سعی در از بین بردن این وحدت را دارند و حتی پول های زیادی از طریق سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس به دست اشخاصی میرساند تا آنها با چهره اسلام،در دنیای اسلام تفرقه بوجود بیاورند؛که این اشخاص از طریق شبکه های ماهواره ای نظیر امام حسین1 و 2 و 3،مرجعیتریت،العباس،بقیع،الانوار 1 و 2،الزهرا،شبکه خدیجه و ... وحدت اسلامی را خدشه دار میکنند و جالب اینجاست که میگویند هدفشان خدمت به اسلام است اما با پولی که از غرب به دست آنان میرسد!

عدهای از این اشخاص عبارتند از:

1).سید صادق شیرازی

2).یاسر الحبیب

 

3).حسین الهیاری

در سال گذشته وب سایت رسمی سید صادق شیرازی هفته وحدت را رسماً به عنوان هفته برائت شیعه از سنی نامگذاری و معرفی کرد در صورتی که علمای بزرگ اسلام این هفته را به عنوان هفته وحدت معرفی کرده اند.

ولی امر مسلمین جهان فرموده اند که هتاکی به تمام نماد اهل تسنن و عایشه حرام است و هر که این کار را بکند ملعون است؛چه بداند یا نداند.

پس طبق این فرموده نباید به نماد اهل تسنن هتاکی کرد حتی نسبت به عایشه.حال چرا در سایت رسمی یاسر الحبیب آمده است که:

 

و علیه عایشه اعلام جنگ میدهد؟

چرا سید صادق شیرازی در سخنان خود گریزی به وحدت میزند و آنرا امری غیر مهم تلقی میکند و خیلی سریع از روی آن رد میشود؟

چرا یاسر الحبیب کتابی را با عنوان فاحشه چهره دیگر عایشه مینویسد و آنر هیئت خدام المهدی در لندن به چاپ میرساند؟

و چرا حسین الهیاری وحدت را به تمسخر  میگیرد؟

 

تکفیری های اهل تسنن:

در دنیای اسلام کسانی هستند که میخواهند تمام دنیا را از اسلام متنفر کنندو جلوی رشد روز افزون این دین بر حق الهی را بگیرند که متاسفانه تعدادشان هم کم نیست.

دنیای غرب،بخشی دیگر از هزینه های خود را سرف تکفیری های اهل تسنن میکند تا این فرقه را علیه تشیع به انحراف بکشاند که این امر در خصوص تکفیری های شیعه کاملاً برعکس است.

امروزه،در اهل تسنن نیز فرقه ضاله وهابیت و سلفی ها به دشمن در راستای تحقق اهدافش کمک میکنند.

دشمن پول های زیادی را به این گروه ها میدهد تا افرادی را دور خود جمع کنند و تحت نام اسلام به آنها فتوا بدهند و شیعه را مکتبی ناحق میخوانند تا آنها در کشتن شیعیان به غرب کمک کنند.

با کمی تامل درباره داعش متوجه خواهیم شد که اصلا این گروه که در عراق و سوریه مشغول قتل و غارت شیعیان به عنوان یک گروه مسلمان است،نه تنها اسلامی نبوده بلکه غیر اسلامیست.آنها با کشتن شیعیان بی گناه به طرز فجیع،افکار دنیا را نسبت به اسلام به انحراف می کشانند و سایر مردم دنیا دیدشان این میشود که اسلام دینی خونخواه است.

هزینه ای که غرب و به خصوص آمریکا و صهیونیست ها برای این کار میکنند واقعا زیاد است.آمریکایی که در تابلوی اعلام بدهی های آن دیگر جای اعداد و ارقام نیست،چهار برابر هزینه سالانه کشورمان را سرف این اهداف شیطانی میکند پس ما مسلمانان باید عملکردی کاملاً هوشمندانه داشته باشیم نا در دام این اهداف نیافتیم و دنیای اسلام به چالش کشیده نشود.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی